torsdag den 26. august 2010

Rejsefeber

Så er jeg klar. Rejsetasken er næsten færdigpakket, sedler skrevet og flybilletten ligger klar. I morgen går turen til København. 3 dage med fuld fokus på mad - og en hel masse hygge selvfølgelig.


Jeg skal med flyet fra Karup i morgen ved 9-tiden. Midt formiddag skal jeg mødes med Malou på hovedbanegården, hvorefter vi vender snuden imod Roskilde. Her skal vi bo hos Piskeris, hvor den kommer til at stå på Mad-Bootcamp ??, amerikansk tema og helt sikkert masser af snak, grin og hygge!!
Lørdag Madbloggersymposium med alt, hvad det indebærer. Søndag Grønch  foran Øksnehallen og madmessen eat2010.

Glæder mig helt, helt vildt .... og er spændt på, om jeg kan sove i nat. Tror næsten, at det er værre end dagen før juleaften ;)

8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det bliver crazy! Hov, jeg får lige et par ideer til et par øvelser mere... *gnæk gnæk*... nej nej, jeg er ikke ude på at gøre dig nervøs ;-)

Hanne K's verden sagde ...

Åhhh, det bliver SÅ godt ... hehe ... nej, nervøsiteten er størst ift. om jeg mon finder Malou og kommer til Roskilde ;D

Mig sagde ...

Er bare slet slet ikke overhovedt, på nogen måde, bare lidt misundelig !!!

Nåå ja... så tror vi på den og en til !!!!

Er sikker på at I får en forygende weekend !!!

Hyggehygge og sov godt, og tak for hjælpen...i dag

Malou Klidmoster sagde ...

Kære Hanne

Rolig nu, det skal nok gå alt sammen :-)

Vi ses på Hovedbanen - don't worry, jeg er der i god tid og finder det tog du kommer med fra Kastrup.

Roskilde skal vi nok finde - skal nok ha' klippekort klar.

Jeg håber at du får en god tur herover. Glæder mig til vores weekend.

Knus
Malou

Hanne K's verden sagde ...

Hej Marianne

Hahaha ... du narrede mig næsten ;)

Tusind tak.
Det var så lidt ... altid godt at snakke lidt dans :)
Kh Hanne

Hanne K's verden sagde ...

Kære Malou

Jeg er nogenlunde rolig ;)og har sovet super godt! Gustav kører mig i lufthavnen om en lille time og så er jeg på vej!! :)

Vi ses om ganske kort tid.
Knus Hanne

Signe sagde ...

Det er da ligesom juleaften - bare for os foodies :-)

Hanne K's verden sagde ...

Kære Signe

Ja, det har du ret i.
Og tusind tak for sidst - super dejligt at møde dig :)
Knus Hanne