lørdag den 11. april 2009

Påskeæg


Min nevø skulle selvfølgelig have et påskeæg, men jeg blev virkelig irriteret over de påskeæg, som man kunne købe... Det er jo ikke andet end en skal af dårlig chokolade og en masse farvestrålende papir. Jeg ved, at han er en hund efter marcipan. Så i stedet købte jeg en pakke marcipan og brugte noget af den gode belgiske Callebeat chokolade, som jeg købte forleden.

Da jeg afleverede æggene, gik drengen og kedede sig. Han kom med en tur på shopping i Viborg og der fik han lidt tilskud til LEGO… så jeg tror, at faster har fået et par stjerner i dag ;o)

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Uha Hanne det er da en super god at lave påskeæggene selv.
Så ved vi hvad der er i dem.. De farvestålende æg er af så dårlig kvalitet at det knap er menneskeføde...Din nevø er meget heldig at have en faster som dig..

Hanne K's verden sagde ...

Hej Mette Lykke
Ja, det er utroligt så mange dårlige chokoladeæg, der bliver langet over disken. Mange er vildt opmærksomme på at putte ordentlig føde i munden, men når det kommer til, hvad man putter i sine børn... så tror jeg ikke, at de tænker sig så meget om.
De var lækre æggene. Især dem med lys chokolade og grand marniér:o) Dem beholdt vi nemlig selv;o)
Hilsner fra Hanne