lørdag den 9. januar 2010

Blogfødselsdag

I dag har jeg haft bloggen 1 år ... ET HELT ÅR. Det er ret vildt... Jeg ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig, da jeg startede. Den var vist mest tænkt som min egen digitale kogebog og et forsøg på at få noget ordentligt mad lidt oftere.
Det sidste har den fulde været med til at påvirke. Der er blevet lavet meget mad det sidste års tid og mange spændende ting er blevet prøvet af. Dage, hvor lysten ikke var stor til at lave mad, har bloggen gjort, at jeg alligevel tog mig sammen og lavede noget.

Derudover inspirationen fra og kontakten til andre bloggere. Et interessefællesskab, som er så fantastisk. En helt ny verden har åbnet sig. Et par bloggere har jeg mødt og det ser ud til at foråret bringer nye møder. Spændende er det!

Derudover har blogverden kastet lidt chokolade af sig, et Æbleskivemesterskab, et interview i Børsen ... det var i hvert fald totalt overraskende og ikke noget jeg havde forestillet mig, dette bloggeri skulle bringe.

Lysten til at blogge er her stadig og der skulle gerne komme mange flere blogindlæg om spændende mad, hverdagsmad, festmad, vildt, og forhåbentligt om mange flere kager!!

Tak til alle jer, som kigger forbi - det er jo trods alt det, som gør det særligt sjovt at blogge. Der er ikke helt så meget ved kun at skrive til sig selv ;o)

16 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

TILLYKKE! *kipper med flaget*
Det er også en skøn blog, du har - bliv endelig ved med det!

Og det var også hyggeligt at møde dig til Kageanarkistens kursus - måske bliver der en reunion senere i år... ;-)

Rigtig god weekend og husk at fejre fødselsdagen behørigt! :-D

Irene sagde ...

Tillykke, tillykke Hanne, og velkommen i klubben :-)
Knus Irene

Mig sagde ...

Hip HIp Hip HURRRAAAAAA Stort tillykke.

Er vild med din blog Hanne.

Hyggehygge

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Tillykke med 1 års dagen i bloggen. Jeg læser gerne med hos dig- Elsker selv at lave mad og bage; men ind imellem gør hverdagens stress, at det ikke helt bliver til alt det, jeg gerne ville.

Vibeke sagde ...

Kære Hanne
Hjertelig tillykke med bloggens fødselsdag!
Du har fået stablet en dejlig blog på benene, som jeg læser med stor glæde!
Knus
Vibeke

Signe sagde ...

Tillykke, tillykke - det er sjovt som ens lille projekt vokser, og trækker tråde til nye ting, man slet ikke havde forestillet sig :-)

Malou Klidmoster sagde ...

Kære Hanne

TILLYKKE med fødselsdagen. Ja, er det ikke fantastisk hvad det kaster af sig at blogge? Det er en rigtig dejlig blog du har og jeg nyder at kigge forbi efter inspiration :-)

Glæder mig til at møde dig i april!

Knus
Malou

Mette Lykke sagde ...

Tillykke..
Jeg syntes din blog er meget er inspirende, og dine kommentare søde og nærværende..

Hanne K's verden sagde ...

Piskeris, tusind tak:o) Jeg vil forsøge at fortsætte i samme stil.

Ja, det var super hyggeligt og håber virkelig, at du får kringlet det sådan, at du også kan komme i år.

Jeg nød din chokolade i går - den var SÅ god. Jeg var en lille smule skeptisk ift. kanelen, men sammen med kaffen - Wouw .. vanedannende!

Hanne K's verden sagde ...

Hej Irene
Tak, tak - en dejlig klub at være medlem af. :o)
Knus Hanne

Hanne K's verden sagde ...

Hej Marianne
TAK, hvor bliver jeg glad for at høre det :o)
Kh Hanne

Hanne K's verden sagde ...

Kære Anne-Mette

Tusind tak, glæder mig, at du kan lide at kigge med.

Ja, jeg kender det godt, det med at ikke at nå alt det, som man gerne vil:o)
Kærligst Hanne

Hanne K's verden sagde ...

Kære Vibeke

Mange tak, det gør mig særligt glad at høre. Jeg har jo fulgt dig lige siden min spæde blogstart.

Knus Hanne

Hanne K's verden sagde ...

Hej Signe

Tak, tak. Ja, lige præcis - så dejligt!

Hanne K's verden sagde ...

Kære Malou

Tusind tak. Rødmer lidt af stolthed, hvis jeg kan bidrage til en smule inspiration hos en så fantastisk madpige som dig:o)

Glæder mig også vildt til april - faktisk mere og mere, som jeg tænker over det.
Knus Hanne

Hanne K's verden sagde ...

Kære Mette Lykke

Åh, mange tak - det varmede og gjorde mig glad:o)
Knus Hanne