fredag den 26. marts 2010

Det søde liv II





Markedsdagen i lørdags gik forrygende .. tingene blev nærmest revet væk.
Super sjovt og dejligt, at folk kunne lide "sagerne".

Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder. Men udvalget var:
Påskeæg: ren marcipan, marcipan med nougatkerne, marcipan med citron

Nu står den på forskellige kageprojekter, islagkage og diverse mad til en kollegas søns barnedåb.
Men jeg pønser på at lave et "step-by-step" bolcheindlæg her en af dagene .... og lidt almindelig madlavning skal det også blive til!!

8 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Uhm, sikke en masse lækkerier!
Du må sørme også ha haft travlt Hanne!

Vibeke sagde ...

Kære Hanne
Ih du milde, det ser fristende ud, - jeg kan godt forstå, at det blev "revet væk".
Knus
Vibeke

Hanne K's verden sagde ...

Miss Muffin - joh... lidt travlt har jeg haft, det vil vist være løgn at sige andet ;o)
Men jeg har hygget mig med det.

Hanne K's verden sagde ...

Kære Vibeke
:o) Det var nok også et godt tidspunkt at sælge søde sager - lige op til påsken. Dejligt var det, at det faldt i så god smag.
Knus Hanne

Piskeriset sagde ...

Aaaargh!
Godt jeg ikke nåede at købe nyt tastatur - må sørge for at få et vandtæt, når jeg får gjort noget ved det ;-)

Hanne K's verden sagde ...

Piskeris, Hehehe ... (siges med den rigtigt gnækkende lyd;o))

Mig sagde ...

Hvor ser det godt ud !!!

Hyggehygge

Hanne K's verden sagde ...

Hej Marianne

Sødt er jo altid godt :o)
Hanne