tirsdag den 10. februar 2009

Nyt look og Valentines tanker

Har leget lidt med bloggen i dag for at give den et lidt mere mad-look.
I må endelig lægge en kommentar, hvad I synes om den? Sker der for meget med farver eller ser det ret ok ud??

Lidt jubel her - Ainsley er tilbage på BBC lifestyle. Han er nu ret underholdende. Og hurtig, farvestrålende og spændende mad. Et splash her og squizzz der og en lille arie. Lidt skør... men det er de fleste kokke vist;o))

Tænker lidt på Valentines dag på lørdag. Ikke, at vi går en masse op i dagen med overdådige gaver, men en lille overdådig middag, kunne jeg godt byde på.

Lige nu tænker jeg noget med lammekølle, da jeg får et ½ lam en af de næste dage. Jeg så Jamie Oliver i dag lave en fantastisk lammekølle med salvie, pancetta og stegte kartofler. Så lækkert, lækkert ud ;o) Dyrekølle var også en mulighed. Var så heldig at få både en for- og bagkølle af min gode veninde. Måske kunne det være sjovt at lave noget med den. Desserten - måske noget med passionsfrugt og små mørdejskager.

Stadig kun tanker - og det skal også være noget, som er til at overskue og ikke koster masser af timer i køkkenet.

Fantastisk at få et ½ halvt lam til fryseren. Ovenikøbet et lam, som har sprunget rundt på bakkerne i Dalen uden for mine forældres hus. Det kan da ikke blive mere lokalt.

Muligvis vender jeg tilbage senere i dag med lidt wokmad... Hvis det bliver det, som det ender med... man kan aldrig helt vide, før jeg går i gang med madlavningen...

Ingen kommentarer: