tirsdag den 24. februar 2009

Kat, hest og natur...

Et lille madløst indlæg på bloggen.

Jeg har en plan om, at jeg skal gå en tur hver dag. Det er ikke helt lykkedes for mig ... Forsøger mig nu med en ny taktik, at jeg bare skal ud af døren med det samme om morgenen. I dag havde jeg taget kameraet med. Der var desværre temmeligt diset ... men for at vende det til noget positivt: så må jeg jo bare afsted igen i morgen!!!

Dette billede skulle have været placeret som det sidste... men det lykkedes ikke lige;o) Men hvornår vil en kat finde sig at komme i sidste række....

Jeg er egentligt slet ikke hestemenneske... er nærmest lidt bange for dem. Men de to islændere her var ret nysgerrige og søde ser de da ud. Jeg vovede også at røre ved mulen, men fik dog hurtigt fingrene til mig igen...


Her kan man rigtigt se disen, men friskt og flot var det jo alligevel.

Ingen kommentarer: