mandag den 7. juni 2010

Beautiful Blogger

Jeg har modtaget denne award fra Piskeriset . Tak for den og nu har jeg endelig tid til at få svaret på den.

Jeg skal fortælle 7 ting om mig selv .... tænke, tænke... absolut ikke nemt!

1. Jeg elsker at synge Gustav Vinkler sange, når jeg er sammen med mine kolleger til fest.
2. Jeg har flere ting, som jeg ikke kan stå for og bare må eje, hvis jeg går forbi dem: læbepomader, dejskrabere, små skåle og cupcake-papirsforme.
3. Jeg har set hele SATC-serien - 3 gange ... inden for det sidste 1½ år ... jeg er en hund efter tv-serier.
4. Jeg er udpræget A-menneske.
5. Jeg har verdens sødeste tand.
6. Jeg ville ønske at jeg kunne tale svensk ... og endnu bedre synge det. Det sprog er så smukt.
7. Mine første jobønsker, jeg kan huske, var diakonisse (jeg anede ikke, hvad det var ;)) , arkæolog (noget med dronningen, tror jeg ..) og blomsterdekoratør .... jeg er så endt som socialformidler...

Jeg skal give den videre til 7 andre bloggere, men jeg tror, at de fleste har haft den. Så jeg lader den stoppe her:)

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det er umuligt - jeg var sikker på, at min gemal har verdens sødeste tand! :-D

Og fetischen med dejskrabere er ret sej, hehe!

Hanne K's verden sagde ...

Haha ... nej, jeg tvivler på, at han slår min ;D Det er virkeligt grelt!

Mht dejskraberne så skal jeg snart bygge til mit køkken ;)

Mig sagde ...

Hvad er SATC-serien ???

Dejskrabere ?? Fås de i mange varianter ??? Hihihi åbenbart...

Og du er altså ikke alene om det der muffins halløj... Er faktisk lidt pinligt så mange jeg har på lager............

Hyggehygge
Marianne

Hanne K's verden sagde ...

Hej Marianne

SATC - Sex and the city :)

Jeps - de fåes i alverdens farver, udformninger, materialer ... slet ikke til at stå for...

Godt at vide, at man ikke er ene .... i sidste uge have Søstrene Grene billige forme ... jeg kom vist til at købe mere end 15 pakker. Så jeg er tvunget til at rydde op i min kagekommode for at få plads ;)
Kh Hanne