fredag den 12. februar 2010

Ægte fredagshygge

Rørt postej, hvidløgsfetacreme, rød pesto, cornichons, oliven, pølse og forskellige oste...

Jeg var alene hjemme i går aftes ... her min aftensmad. Dét var bare SÅ godt ... simpelt, men fyldt med god smag.
Der er ikke så meget at skrive ... hvidløgsfetacremen var blot lidt cremefraiche rørt op med revet hvidløg, salt, peber, et nip sukker, smuldret feta og lidt hakket frisk basilikum... Det smager godt!
Og ellers er det jo bare de ting, som man nu holder af fra slagteren og ostehandleren.

4 kommentarer:

Mig sagde ...

Hvor ser det indbydene og lækkert ud !!!

Hyggehygge
Marianne

Hanne K's verden sagde ...

Hej Marianne

Sådan noget mad, det er bare toppen! Indbegrebet af råhygge.
Hilsner Hanne

Piskeriset sagde ...

Der står virkelig selvforkælelse hen over de billeder - herligt :-)

Hanne K's verden sagde ...

Andrea, og det var lige hvad det var. Følte mig lidt diva-agtig, som jeg sad der og tronede i sofaen med mit rødvin og de andre gode sager;o)