lørdag den 25. maj 2013

Indkøb af dagligvarer på nettet og konkurrence på Osuma.dk

Jeg fik tilbudt en rabatkode fra Osuma.dk, hvis jeg havde lyst til at prøve at handle i deres online supermarked. Jeg takkede ja og tænkte, at det ville være fint at prøve af. Samtidig kører der en konkurrence, hvor man kan vinde et års forbrug af dagligvarer til en værdi af 24.000 kr. Her er et direkte link til konkurrencen. Og her er lidt ekstra information omkring konkurrencen.

Jeg handler ofte på nettet - luksus chokolade, chilier, bøger, vanille osv. Det at handle almindelige dagligvarer har jeg ikke prøvet før og jeg tror ikke, at det bliver noget, som kommer til at ske særligt ofte. Dette er alene begrundet i, at jeg er vild med at komme ud at handle. Jeg kan lide, at man kan røre ved varerne, dufte til frugter, udvælge de grøntsager, som virker mest sprøde og friske.

Når det er sagt, så vil jeg gerne anbefale andre at handle på Osuma.dk. Det er nemt at finde rundt på hjemmesiden, at vælge varer, at rette mængden til i indkøbskurven osv. Varerne blev leveret i poser på trappen for et gebyr på 15 kr, som må dække udgiften til indkøbsposer ... (de forholdsvis få varer blev leveret i 5 indkøbsposer. Dette fordi, at Osuma puttede 3 pakker køkkenrulle i hver sin pose).

Jeg bestilte varerne onsdag aften og de blev leveret torsdag aften. Leveringen var en smule forsinket, men  vi blev ringet op af Osuma, som orienterede om dette og undskyldte. Det var ikke noget problem for os.

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Helt sikkert også topkarakterer fra mig. Har brugt dem en del gange med stor succes og god service. Bruger den til basisvarerne, når tiden i perioder er knap.

Hanne K's verden sagde ...

@Tine - ja, det fungerer super godt!!