lørdag den 28. januar 2012

Dejlig start på weekenden...

Weekenden startede skønt med en pakke fra Heinz. Jeg bliver nu ret glad, når firmaer kontakter mig pga. bloggen og tilbyder nogle produkter. Selvfølgelig gør det godt for Heinz at blive nævnt rundt omkring .. men jeg synes også, at det er skønt at  få lidt produkter at lege med.

Særligt Heinz har igennem det sidste år og fortsætter nu også i 2012 lavet en sjov og vedvarende kampagne overfor madbloggerne. Det startede med, at jeg modtog en sammenplantning med 3 tomatplanter og der er også dukket er par andre produkter op henover året.

I går fik jeg leveret denne celofanindpakkede kurv med yndlingsketchuppen, chilisauce, øko tomatpuré, øko fuldkornspasta og grydelapper. 
Puréen er taget i brug til denne kalvegrydesteg, som står og hygger sig på 18. time i ovnen ved svag varme ... mere om det senere på weekenden.
Rigtig god lørdag til alle!!!

4 kommentarer:

heidi sagde ...

Jeg fik den samme pakke i går - bestemt ikke nogen dårlig start på weekenden :-)
Især er jeg glad for grydelapperne - de ser gode og tykke ud!

Tanker skal der til sagde ...

Hvor er du heldig , det er min yngling ketchup ! Bliver simpelthen bare aldrig træt af den !!!

Hyggehygge
Marianne

Hanne K's verden sagde ...

@Heidi, Dejligt med pakker! Har ikke lige fået kigget rigtigt på grydelapperne endnu. Men mon ikke de nok skal blive brugt ;)

Hanne K's verden sagde ...

@Mairanne, skønt at blive begavet. Det er simpelthen den ENESTE rigtige ketchup!!
Kh Hanne